tisdagkväll!

Det betyder just idag att jag är galet trött. Jag förstår inte varför?  Vart är energin?
Idag har jag mest tagit det lugnt, fixat allt med hästarna som vanligt, var nyss ut och kvällsfodrade & ligger nu och kollar på tv :)  
Kan ju säga att man blir lite extra trött efter lite vin såhär på kvällskvisten..  
Men det var gott,  jag och mamma tog ett varsitt glas till middan!
Vi har funderat över våra hundar nu på kvällen,  vi har en lista på alla hundar vi haft och när dom föddes, men insåg att det står en extra hund på listan som vi inte haft, och att en av dom vi har saknas..  Lite konstigt..  
Nu blir det Heart of Dixie och sen sova!  :)  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0