Lördag -

Lördagkväll och här sitter jag ensam med hunden och tv:n !
Inte riktigt som jag har tänkt mig, men jaja.. 
Har ätit lite god mat, fixat hästarna och hundarna, skjutsat iväg mamma som skulle på en kompis "kalas" .  
Han verkade rätt flamsig redan när jag lämnade av mamma typ kvart i 6..  
Får se om dom lever när jag ska hämta :)  

Idag har i alla fall varit en bra dag, förutom regnet.. 
Hästarna har varit snälla, eller ja alla utom fölis! 
Jag skulle hänga upp hönäten och så stod hon mitt i vägen, jag puttade lite på henne men ni vet småbarn som varken fattar eller vill fatta bara stod helt still,  så jag tog i lite hårdare med tanke på att jag inte hade hela dagen på mig, och det fick jag tillbaka genom att hon BET mig!   Tur var så stog jag såklart så pass bra till att hon fick tillbaka i dubbelbemärkelse så jag tror inte hon kommer göra om det närmsta dagarna i af ;) 
 
I morse gjorde jag och Robban ordning vindskyddet åt hästarna, snacka om att dom blev glada... 
Vi har ju inte så mkt träd i våra hagar så nu när det regnar så galet mkt så har hästarna äntligen nånstans att gömma sig lite :)  

Sen åkte jag och mamma iväg och handlade lite, både present och lite mat!  
Snart dax för film och lite popcorn :)  Tjing 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0