justlife

Söndagsförmiddag - jag har varit duktig och städat och tvättat massa nu på morgonen! 
Ska snart göra mig i ordning och gå ut i stallet och göra klart där, ta in och göra hästarna klara innan jag åker på träning med tokhästarna! :)
 
Får hoppas på att Robban kommer dit och hjälper mig, mamma är på jakt med Bella så annars är jag själv. 
Känner att jag är väldigt ensam nu om dagarna, det känns rätt deprimerande, men det blir ju så när man inte jobbar.. 
Robban och mamma är borta hela dagarna och när dom kommer hem är ju inte direkt nån intresserad av att umgås med mig, dom har ju redan varit med folk hela dagarna, och tvärtom för mig! :P  
Tur att jag har snickarHåkan som är här om dagarna så det inte är så ensamt!  

I morgon blir det en sväng till stan, det blir lunch med Sanna, antagligen en Cupidosallad som är så galet gott! 
Sen blir det en sväng med Sara till solen!  :)  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0