ja!

Nu hade förresten mitt paket kommit till posten!  
Lär hämta det i morgon :) 
Spännande :):) 

Vad jag vet ska det vara böcker,  gärna en dator med men det lär jag väl inte få ;) 
Det är nämligen så att jag har slagit näven i bordet och bestämt mig för hur jag ska göra nu framöver.. 

Eftersom jag inte längre kan jobba med pappa, och jag varken kan eller vill ju inte hålla på själv så jag lär hitta nåt annat.. 
Har kikat lite, men det finns bara skitjobb om man inte har utbildning eller vet var man vill jobba och gå dit. 
Och jag vill inte ha nåt jävla skitjobb mer, man blir så less på sånt.. 
Nu ska jag därför ta tag i ekonomin igen som jag varit inne på förut, och hoppas det funkar bra! :)  
Lycka till till mig själv!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0