FREDAG !!

Idag har varit en bra dag,  inget regn,  än så länge i alla fall..  
Båda hästarna har gått ett varsitt pass på ridbanan, Zally tränade lite öka-minska och Långben fick hoppa lite småhinder :)  Zally var lite busig, men skötte sig ändå bra! 
Långben har varit avslappnad nu ett par dagar vilket känns rätt skönt!  
Jag hoppas det håller i sig! 
 
Madde kom hit en sväng och hälsade på, det var trevligt, det var längesen vi sågs nu.. 
Tiden går så fort! 
Jag har fortsatt att plugga, det går framåt -  man vill skynda fram och bara göra färdigt, men jag försöker verkligen att göra allting noggrannt för att kunna komma ihåg allt och inte bara skynda på.. 
Nu tror jag att jag börjar komma fram till lite övningar i alla fall, det har varit mest text än så länge och det är ju inte direkt kul..  det blir bara jobbigt! 

Nu ska jag gå ut och göra klart resten som är med hästarna och stallet innan jag ska ta mig en dusch och krypa ner i soffan!  
FREDAGSMYS. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0