torsdag - 29/11

Nu när den första riktiga snön för säsongen har kommit så var det väl på tiden att även hästarna fick vinterkängorna på fötterna! Långben fick igår och Zally fick idag, skönt :)  
I morgon bär det av till Globen!! :)  jag måste komma ihåg mina biljetter som ligger i bilen.. måste! 
 
idag har jag försökt få lite bilder på småfåglarna som är kring maten som jag gett! 
Det var inte det lättaste kan jag säga, dom är sjukt snabba, och jag är sjukt seg! 
Men några bilder blev det, och här är mina favoriter än så länge ;  (ser dock häftigare ut i större format) 

Den här bara älskar jag, kan inte säga annat! 


Ett par enkla stillasittande fåglar! 


Här hängde varken jag eller kameran med, men det blev rätt awsome!





insåg just att jag inte alls kommer på vad en fågelfot heter? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka härliga bilder :) Jättefina! Förstora upp någon/några och gör tavlor av dom vettja! :)

Svar: Tack! Jag tänkte faktiskt göra det! :)
capitol.blogg.se

2012-12-08 @ 19:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0