tisdag -

idag vaknade jag upp i Harbo eftersom jag åkte dit igår kväll. 
Robban meckade lite med bilen, bytte bromsar eller nåt sånt medan jag lagade mat! 
Det slutade med att vi båda somnade framför tv:n och eftersom Robban sa att han va förkyld så gav jag 17 i att säga åt honom att följa med till sängen, nog för att han kom lite senare ändå.. 
Vaknade i morse och gick upp,  ja men då låg han fortfarande, eller igen på soffan! 
Alltså hemma från jobbet för att han var sjuk,  vad är det med killar egentligen? Det är så synd om dom så fort det kommer en liten förkylning? 
Aja,  han hjälpte mig i alla fall att sätta upp mina schabrakhängare, dock ska det upp lite mer men det kommer sen :)  

Såhär blev det: 
 
Täckeshängaren orkade han däremot inte hjälpa till med så det får väl bli en annan dag då! 
 
Slänger in en bild (dålig mobilbild) från i söndags, en hel del ljus som stod på graven, myspys! 
 
 
Nu har jag precis kommit hem och ska ta mig ut i stallet för att rida hästarna och fixa klart allt för kvällen! 
Ska även försöka mig ut på promenad med Tia när hästarna är klara, och sen till kvällen blir det nog soffläge till twilight!  :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0