onsdag!

En bra onsdag! 
Var lite trött i morse eftersom jag var uppe sent igår så jag tog det rätt lugnt, tog ut hästarna och gav alla mat innan jag gick in för att äta frukost och plugga lite i soffan :) 
Har även varit på promenad med 2 hundar, ridit - Zally fick en härlig skogstur! 
Fixat allt i stallet och allt annat runt om så nu är bara kvällsmaten kvar att ge. 
 
Tror jag ska måla naglarna ikväll? 
Det är inte allt för ofta, men ändå känner jag mig alltid mycket trevligare med lite färg! 
Det är btw något som jag tycker är väldigt överskattat, naglarna och alla dessa förlängningar.. 
Självklart är det kul ibland, jag hade ju det när jag tog studenten, och ja jag kände mig väldigt fin med fina naglar, och jag förstår att när man väl börjar kan det vara svårt att sluta om man gillar de, men jag skulle aldrig vilja ha de hela tiden, då blir det ju inge speciellt att sen fixa till dom vid nåt speciellt tillfälle!
jag är helt klart för vanliga naturliga naglar helt enkelt! 
hiss på vanliga naglar :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0