onsdag!

Är fortfarande sjuk, men idag kändes det bättre, kanske för att jag tryckt i mig medicin hela dagen?  
Hästarna har blivit longerade båda två, allt för att spara på krafterna.. 
 
Har förövrigt inte gjort mkt alls faktiskt, mest bara varit sjuk och seg. 
Kollade för en stund sen på finalen från Flyinge, och nu är det Grey's så det kan väl inte bli sämre ;)  
Robban är ute och meckar med min bil, och när han kommer in har mamma tydligen fixat fika, så det blir ju ännu trevligare :) 

I morgon ska veterinären komma hit och vaccinera hästarna så det blir väl fullt upp antar jag. 
Ska bli spännanade att se hur lillen sköter sig..  Känner på mig att hon kommer bli lite lätt förbannad, hon är ju ganska lättretad!  

slut på reklampausen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0