FREDAG !!

Fredagmorgon och jag är helt slut som människa idag, lite smått förkyld som jag varit hela veckan som är en bra ursäkt till att bara ligga i soffan och läsa! :) 
Igår var det full rulle, förmiddagen spenderades i stallet, gjorde färdigt och var ute och red.
Zally var helknäpp, hon fick hoppa lite eftersom hon ska tävla i helgen och hon var bara knäpp.
Hon hoppade hur bra som helst, men bockade typ hela tiden och flänger med huvudet, tycker livet är skitkul! 
Sen typ vid lunch kom Tony hit över en fika, alltid lika trevligt! :) 
Efter det var det raka vägen till nästa stall, träffade Madde & Jennie och red först Sessan och blev sen kvar och red Maddes lilla ponny tillsammans med de andra :)  Det var lite flummigt där ett tag, men ganska kul ;)  
Fina Sessan!  Med öronen framåt ;)
 
 
Sen åkte jag hem igen, käkade mat, nattade hästarna och sjönk ner i soffan till twilight! 
idag blir det plugg, så mkt jag bara orkar! 
Saknar faktiskt min lilla misse lite grann, fina bums! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0