FREDAG !!

Vilken bra dag det har varit idag!   Blir helt lycklig i kroppen :):)  
Hästarna har varit duktiga, det har varit rätt bra väder, jag har varit i stan och gjort av med pengar.. ?
Varit vid graven, tänt ett ljus och snackat lite skit!  :) Det är på något sätt så skönt att prata av sig ibland, utan att någon annan än pappa hör, det är verkligen en lättnad i det jobbiga vardagslivet.. 
Idag har det gått 3 månader, 3 månader!  Nu springer inte tiden iväg, den rusar..
Älskade pappa.  

Pencillinsprutan som igår var extremt nervöst (första gången jag sprutade häst)  gick suveränt även idag, försökte få mamma till att spruta men hon ville då inte! Och hon tyckte det var viktigare att jag lärde mig än att hon skulle göra det..   jag har byggt ett bandageskydd så hästen kan vara ute och gå utan att bli blöt!
har dessutom mätt min lilla häst som faktiskt har växt hela 2 cm sen sist jag mätte! :)  
Har ätit god mat, druckit ett par glas vin, gjort och ätit en suveränt god efterrätt allt tillsammans med trevligt sällskap!  (dock lite äldre skala då det var mamma och pappas vänner) :)  

Och igår var dessutom riktigt bra med, shoppade ännu lite mer..  Ett par nya stövlar till mig, ett par vanliga skor till Robban som en liten överraskning, och en tröja till mig som avslutning! 
Avslutade kvällen med att åka in till stan tillsammans med Karro, Kristoffer och Robban för en middag på Il Forno :) 
Riktigt trevligt!  :):)  

Letade förresten som en dåre efter mina vantar i morse, men kunde inte hitta dom..  Sen dök dom upp! 
Dom hade blivit hästmat..  


Nu blir det till att sova några timmar innan stalltjänsten kallar igen..  I morgon är det träning och sen även bio med Sanna och Danne som gäller! :):)
ser fram emot en riktigt bra dag i morgon med...

Ensam med lite musik i öronen säger jag:
God natt ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0