FREDAG !!

Okej, min dag började inte bra.. 
Visst, okej det var första natten på 2 veckor som jag inte vaknat av att jag varit igentäppt och inte kunnat andas och jag var pigg även fast det är så himla mörkt ute.. 
Det mesta var som vanligt, jag gjorde morgon sysslorna i stallet, typ mellan 7- 9,20 ( skyndade mig in för att se Grey's avsnittet som går där på fm ) 

Men egentligen var jag bara arg och ledsen hela morgonen,  det är mycket som inte känns bra just nu, jag vill bara flytta hem, flytta hem och slippa allt trams. 
Bea och Nisse är på semester, super skönt, kan inte säga annat. Det är snart dax att börja fixa inför julen, få lite julstämning, glögg och pepparkakor, ljusslingor och sånt! 
Mamma vill vara ensam och vill att vi ska flytta iväg, men problemet är hästarna, jag måste få dom delade först innan jag kan åka, så det är typ största prio just nu eftersom mamma inte vill ta hand om dom.. 
Så jag ska börja packa och köra hem de saker som jag kan  :)  

Har dessutom haft en inlämningsuppgift som jag klurat på rätt länge nu, har dessutom tagit hjälp av mamma, men blev inte sådär jättemycket klokare.. 
Men med dagens dåliga eller snarare riktigt dåliga feeling så bestämde jag mig att jag skulle bli klar, och nu är jag äntligen färdig!! :):)  Det känns riktigt bra :):)  
 
Så nu ska jag skynda mig ut och rida Långben innan de andra kommer hem :)  
Vi tänkte kanske börja med att grusa vid hagarna idag.. 
Får se om det blir nåt! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0