måndag.

Fars dag. 
 
Den dag som ska tillägna ens kära underbara älskade pappa!  
Det kändes tomt, det kändes bara hemskt faktiskt, att inte ens kunna ge honom en kram. 
Det är fortfarande så konstigt, att någon så nära bara helt plötsligt slits bort från livet. Det är konstigt. 
Saknaden blir bara större och större, och det känns på nåt sätt bara tyngre och tyngre att åka till graven. 
Men eftersom det var fars dag så åkte jag självklart dit, och eftersom det inte var någon helt vanlig dag så fick han en marschall istället för ett vanligt tråkigt ljus som lite extra ljus i mörkret! 
 


Pappa och jag på Rhodos jag tror det var -06 men datumet stämmer inte.. 
Älskade pappa, du har verkligen lämnat ett tomt hål efter dig som aldrig kommer fyllas ❤

 
 
Tidigare på dagen var jag dessutom iväg med Zally på tävling, hon fick bara hoppa en klass - 1m och hon var felfri så nu har hon gjort 4 felfria rundor och får nu avsluta årets tävlingssäsong.  Blir nog någon pay&jump istället för att fortsätta kunna samla rutin och erfarenhet! 
 
 
På kvällen åkte jag och Robban till harbo för att äta middag med hans familj! 
Det var trevligt, men ändå inte eftersom jag fortfarande är så förkyld, känner mig ju helt isolerad och inte så trevlig. 
 
I lördags åkte jag in till stan, mötte upp Sara, käkade mat och gick på bio! 
Vi hade tänkt se skyfall, men eftersom det redan var så fullbokat så gick vi på möhippan istället, den var inte dålig, men inte någon höjdare heller. 
 
 
Idag har det varit lugnt, jag kom hem i morse eftersom vi sov i harbo inatt, fixade hästarna och stallet på en gång. Sen har jag pluggat en del och haft mysdag med lillhunden som inte riktigt får vara med i gänget där ute.. 
Sytt lite, tvättat lite, och tagit tag i ett par saker som bara inte blivit av tidigare. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0