27/11

Satan, det är snart december!  
insåg att det var längsen jag uppdaterade.. 
I lördags var jag inte lugn många minuter, på fm fixade jag hästarna och stallet hemma, packade släpet fullt med spån och lite stängselstolp och körde över de till Harbo, lastade ur allting och fyllde sedan flera tunnor med korn som jag tog med för att krossa! 
 
Fixade klart allting med hästarna och gjorde mig i ordning och åkte in till stan där jag mötte upp Robban, Sanna och Danne, vi gick först till kött kök och bar och käkade middag :)  super gott var det!  :) 
Efter det gick vi vidare till bowlaget för en timmes spelande, kan inte säga annat än att vi var as dåliga allihopa ;) 
Tur var väl att vi höll oss på samma nivå, även om Danne vann! 

I söndags vart det först en sväng runt på stan, biltema och sen hööks innan jag träffade upp Sara och åkte till Ulva och deras julmarknad!  Det var mysigt, men det var väldigt litet, jag trodde det skulle vara stort! 
Sen gick vi ett varv på Gränby efteråt :) 

I går, måndag gick jag upp tidigt för att ta ut och fixa hästarna och sedan åka till stan igen, träffade Sara vid Årsta och gick med henne till 4-ever tatto där hon tatuerade in en älg, som till minne av pappa!  den blev jättefin även om den inte är klar ännu :) 

Nu har dessutom Certina börjat gå ut igen, självklart jätteglad! 
Vi har tagit bort fölboxen och har nu satt hästarna i varsin box, eller ja även eget stall så mina 4 står tillsammans. 
Fölis står alltså själv inne, helt utan konstigheter! 
Idag gick hon dessutom helt själv från mammas stall till hennes stall, utan att ens fundera på att morsan inte hängde med, hur bra som helst :):)  Stor hest! 
 
Vi har börjat grusat vid hagarna här hemma, och även fixat ett par stolpar i Harbo!

Igår gjorde jag och Robban negerbollar till kvällsfikat, dom blev typ hur goda som helst!! :)
 
 
 
Nu är det dax att sova så jag orkar upp i morgon! 
God natt :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0