Sådärja!

Vilket galet härligt väder det är idag! 
Tur att man inte ligger helt däckad i soffan, som antagligen ganska många gör idag..
Helgen har gått fort, jag har jobbat för det mesta,  ska snart göra mig klar för att åka iväg och jobba kvällen ut..
Var på tävling i söndags, jag vet inte vad jag tyckte faktiskt, Långben var väl som vanligt , fast lite spändare än vanligt såklart..  Men han skötte sig, det var inget annat konstigt..
Romme skötte sig också väldigt bra, han var lugnet själv och verkade trivas ganska bra på tävlig, tyvärr var han jätte trött i andra klassen och rev ganska mkt, men det var inte värre än att han var trött, antagligen både i huvud och kropp! 
Får se hur jag lägger upp planeringen nu för de kommande veckorna..
Idag har jag jobbat bommar, känner mig riktigt nöjd,  Fanny travade 4 bommar utan att ens bry sig, hon lyfte så fint så och hade stenkoll var hon satte fötterna - super kul! 
Långben fick trava cavaletti, första gången faktiskt som han gjorde det riktigt bra, tidigare har han bara rusat igenom och typ tagit med sig varje bom som går, men idag väntade han väldigt fint och det kändes faktiskt som att även han hade ganska bra koll på var han satte fötterna..  Riktigt kul!  Kanske har gett resultat att faktiskt trava vanliga bommar som jag gjort en hel del på senare tid! :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0