När ska jag vakna?

Jag är helt slut som person just nu, jag förstår inte varför och jag vet inte vad jag ska göra åt det! 
Jag kan sova 10h per dygn utan att ens känna mig utvilad,  jag krälar mig upp ur sängen bara för att jag måste,  jag går upp och grejar ett par timmar,  sen så fort jag sätter mig ner så bara faller ögonen ihop,  skulle jag inte "vilja" vara vaken så skulle jag somna på en gång, även nu.. 
Lusten att göra något är nere på noll - 
Varför är det såhär? 
Vad ska jag göra? 
Det kommer i perioder,  ibland är jag hur pigg som helst och sen helt plötsligt kan jag bli såhär i flera veckor, extremt jobbigt..
Jag vill vara pigg, jag har massor att göra som jag vill göra men som jag inte har ork till.. 
Så tittar jag mig omkring och ser att alla andra är som vanligt hur pigga och glada som helst,  alla utom jag.
Jag vill bara ha den där energin, ge mig den. SNÄLLA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0