Morsdag!

Ja det är ju morsdag idag, dagen då man ska ge sin mamma en extra kram..
Men jag har inte träffat min mamma,  ska inte göra det förens i morgonkväll,  så hon får en kram då :)

Hur varmt är det inte idag då?  SKÖNT!

Började med att fixa hästarna i morse,  åt frukost ute och sen från ingenstans fick jag för mig att jag skulle rensa rabatterna lite grann..  De har ju nästan växt igen helt nu när jag inte ens rört de nåt,  men nu är det fint!
Funderar på att skaffa  mig ett par nya blommor bara som jag kan plantera dit så det ser lite fint ut :)

Robban städade altanen och gjorde i ordning där,  jag städade bilen och ja ni vet vi var allmänt asduktiga! :)
Vi åt lunch hos Robbans föräldrar och sen var det dax att fixa Långben,  vi har varit iväg och tävlat idag,  hoppade bara en klass och tur var väl det för fy satan va varmt det var!
Han var typ segare än ett tuggummi att rida,  men han hoppade fint och tog faktiskt hem en rosett!
Det var bara jag som gjorde bort mig lite lätt i omhoppningen,  jag hade inte riktigt fokus på vad jag gjorde utan svängde lite för tidigt och var tvungen att lägga en volt och sådär,  annars hade vi nog fått ännu bättre resultat!
Men det kan vi ju ta nästa helg?

Han ska få ta de lite lugnt nu i veckan tror jag,  bara gå ett par ordentliga pass och sen mest bara lull :)
Nej nu ska jag byta om och kila iväg! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0