härliga veckan -

Nu är det faktiskt sommar,  det har vänt från vår till sommar!  :D 
Jag har fått min första bränna,  jag gick runt i linne en hel dag,  hade inte en tanke på att solen faktiskt har börjat visa sina spår -  och det fick jag bannemig bevis för att den gör!  Hur snygg är jag inte?  Naket eller påklätt?

Jag hade mitt matteprov igår, och nej  jag kan inte alls påstå att det gick så värst bra..  som vanligt på matteprov ;) 
Jag hoppas som fan på att jag klarade det i alla fall!
Man ångrar sig alltid efteråt att man inte pluggat mer än vad man gjort..  
Bea var inte heller så värst nöjd med sitt prov,  så vi får se hur det gått! 
I värsta fall får man ju göra ett gratis omprov så!
Vi lunchade ihop med Nisse efteråt på den där nya amerikanska restaurangen vid 4-mackarna och det var faktiskt riktigt gott där :)
Igår gjorde jag i ordning en hage åt Långben, så nu får han äta lite gräs!  Snacka om att han blev glad,  han förstod ju redan när jag började fixa vad jag höll på med, så han bara stod och väntade på att få komma in och äta gräs -
Jag var bara tvungen att låta honom gå där ett par timmar igår,  så nu har har gått där sen i morse..  får se om han vill följa med in och jobba lite nu då eller om han ätit så han storknat ;)
Han var hur fin som helst igår när jag red,  fan va fin han är när han går bra!   
Får hoppas att han är lika fin idag! :)
Ska iväg till enköping i morgon och hoppa en klass..
Men idag ska jag först fixa klart här hemma,  sen ska vi åka till Sara som fyller år idag!  :):)  Ska bli trevligt,  ska även få träffa Nisses bror - Olle idag,  ska bli spännande att se hur pass lika ni är ;)
Man blir ganska slö när det är rikigt varmt har jag insett,  igår drack jag säkert 4 liter vatten och var ändå törstiig hela tiden,   blir iofs så när man gör nåt hela tiden..
Det skulle ju inte vara helt fel att göra som lata kissen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0