FREDAG

Känns inte alls som fredag,  men det är väl bra att det är fredag, alla gillar fredagar?  
Min fredag har i alla fall börjat väldigt bra, och såklart väldigt tidigt.. jag har ridit både Fanny och Långben på morgonen, båda två var snälla som vanligt :)  
Har gjort klart allt i stallet för dagen,  ska bara ta Romme på en liten promenad när jag kommer hem från jobbet.. 
Robban skulle ge hästarna lunch så jag behöver inte ens åka hem på lunchen idag, skönt :)  

Har duschat och gjort mig klar och sitter nu och äter frukost, det är väldigt tråkigt att nästan jämt äta frukost själv,  det är så mkt trevligare när man är två..
Min kära syster rättade mig väldigt fint att jag skriver medans,  fast det egentligen heter medan, men hallå, hur många  ord vrider och vänder man inte på varje dag?  Jag bara kom att tänka på det, man skriver om och skriver "slang" och förkortningar, på den tiden då jag gick i skolan ;)  då pratade vi en hel del om de där, och om att språker kommer ändras mer och mer med tiden..   Rätt intressant faktiskt, tänk hur det ser ut om 30 år bara! 

Men men,  nu måste jag göra mig klar så jag hinner till härliga tempo där jag blir kvar mellan 10-19!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0