Bättre sent än aldrig

Ja, jag har ju glömt att berätta om vad vi gjorde i lördags!
Nu har vi äntligen efter 5 månader bestämt oss för att köpa ett nytt köksbord, vi flyttade ju in det stora köksbordet vi hade till stora rummet tills jag fyllde år så alla skulle få plats, och sen dess har det vart helt tomt i köket!
5 månader, helt sjukt.. men i alla fall, jag har nu beställt mitt alldeles egna köksbord, och Robban beställde stolarna, så nu är det snart på väg hem till vårt kök :):)
Det känns väldigt onödigt just nu att köpa ett bord för typ 3tusen,  men jag hoppas det är värt det, mitt fina :):)
Det fick firas på kvällen,  vi åkte först till Elin och Rikard och för grillning och sen lite dricka,  framåt mörkret åkte vi alla till vallen, men det var inte en rolig själ där så vi åkte vidare hem till oss och fortsatte med festandet här! 
De flesta åkte hem ganska tidigt men iaf jag, Robban, Janna, Teresia och hennes kille fortsatte ett par timmar till, mycket trevligt :)
Så nu hoppas vi i alla fall att bordet kommer till nästa helg när Robban fyller år! :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0