17:e maj -

Det känns faktiskt som att dagen hittills har varit riktigt bra!
Började med hästarna och stallet i morse, Långben fick gå ett ganska ordentligt pass på ridbanan, hoppade lite små hinder på en volt, han var lite spänd och ville inte riktigt jobba igenom först,  men till slut så blev han super fin! 
Måste göra de där flera gånger,  han blev hur lösgjord och fin som helst :):)
När jag var klar ute så skyndade jag mig in och gjorde ordning lunch och hoppade in i duschen, för nu har precis min familj varit här och firat Robban, bättre sent än aldrig..

Nu har dom i alla fall åka hem och jag ska precis göra mig i ordning för att åka till jobbet -  jobbar hela kvällen, är så galet trött på att jobba alla dessa helgdagar nu, jag vill också vara hemma och kunna vara med och greja som alla andra!  Men snart så .. snart! :)


Nej, måste kila så jag inte blir sen tilll jobbet,  då blir inte Sussie glad som sitter där och väntar på att jag ska skynda mig dit ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Syster,

Uppfatta mig inte fel nu, men ordet medans finns inte. Det heter bara medan. Dock heter det tills om man ska använda det ordet. Det var en liten detalj jag lärde mig på högskolan eller nån gång.

Lev livet medan du kan!

(dock låter det bättre med ett s bakom).

Hoppas lunchen smakade bra idag, synd jag inte kunde närvara, men vill inte att ni ska få ont också.



Kram

2012-05-17 @ 23:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0