Söndagkväll -

Det har faktiskt varit en ganska bra söndag, fixade hästarna och stallet i morse - 
Red Långben, han gick riktigt bra!  Kände mig väldigt nöjd med honom :)  Fin fina häst!
Jag verkligen längtar tills den dan vi kommer igång ännu mer, och blir ett ännu bättre team :)
Mamma och pappa är i Paris över helgen, mamma skulle nämligen dit och springa ett lopp, vilket hon gjorde idag!  Är lite avis, kände att det var lite väl kallt här hemma idag..  speciellt i morse när jag skulle gå ut till hästarna!
I alla fall, Robban och jag hade ingenting att göra så vi åkte in till stan och kollade på soffor - vii har bestämt oss för att köpa en ny, och ja.. jag tror nästan att vi har bestämt oss för vilken vi ska ha,  men vi ska kolla på den en gång till först :)
Så här ser den ut, som alla andra moderna soffor :
Nu är det dax att börja laga lite mat, typ fläskfilé och potatisgratäng och inta positionen:  Söndagkväll i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0