söndag

Söndag - lite små trött efter lördagens sväng till saloon!
Det var jag, robban, elin, sanna, adde och rikard som åkte -
Väl där träffade vi även på Sanna, belinda, jennifer, danne, ja el hel drös!   :)

Robban hade inte större byst än ett par jordnötter!



Men på em var det träning igen, vilket inte riktigt blev som planerat..
Tog in Långben typ en kvart innan vi skulle åka , och insåg att han dragit av sig en sko! 
Eftersom det var lite tajt med tiden så tog jag Viccans häst istället :)
Ska försöka slå på den där jävla skon idag om jag hinner..
Det var väldigt ovant, han var väldigt ostadig och vinglig,  inte alls som långben ..
Men det gick ändå bra, han hoppar bara bättre och bättre ju högre det blir!

Hade kameran med mig , men glömde såklart kortet i datorn, så det blev inge film-  bara ett par bilder  :)





Sen på kvällen åkte vi först till Smartab och tvättade bilarna, volvon ska vara där nu ett par dagar, lite vardags lyx,  bli polerad och sådär!





Dagen avslutades med att vi åkte och handlade lite mat innan vi åkte hem igen! :)
Full fräs fram och tillbaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0