omonommommmon

Det känns som en ganska bra dag idag ändå - 
Den började kl 06.00 såklart i stallet, red båda hästarna vilket gick bra :) 
Fixade stallet och gjorde klart allt som skulle göras där..
Gjorde mig klar för jobbet, hade frukt och grönt mellan 10-15 så nu har jag kommit hem, matat hästarna och ätit lunch! 

Nu ska jag fixa akvariet, måste göra det idag för det är lortigt! 
Sen ska jag ta in och göra klart hästarna och sen hoppa in i duschen och göra mig i ordning och åka till våla - sen vidare till Saloon :):)    Insåg att jag kanske lär kolla hur det ser ut på kontot först,  jag som inte får lön förens nästa vecka, och jag menar det är ju saloon!   ^^
Känner mig väldigt taggad,  men blir väldigt arg på mitt spotify som inte vill funka som jag vill!
Bara att sätta faart,  tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0