drymysoul

Igår var jag ledig, fast jag hade matte -  hade det andra stora provet!  
Hade då tänkt att jag skulle plugga igenom allt igen på dan innan så jag hade koll på allt, men njaa...
Jag höll på lite i stallet, slog på Långbens tappsko,  tur att man är händig säger jag baara ;)  Red och fixade lite med staketet, drog efter trådarna lite så det blev lite stadigare!
Sen åkte jag in till stan och mötte upp Bea, vi gick i genom lite grann inför provet och åkte sen till skolan..
Det var svårt, som fan,  men jag tyckte ändå att jag klarade av det bättre än vad jag trodde = slarv & dåligt resultat.
Men Men, det är bara att plugga på nu inför de sista som är kvar,  dvs typ halv kursen!
Idag ringde klockan 05.00-  körde mamma och pappa till arlanda, dom åkte till teneriffa idag,  så nu hoppas jag att dom får en helt underbar vecka där!  :)
Åkte hem och fixade stallet och red Långben, började jobba kl 10 - slutade 18,  åkte hem och bytte om och käkade mat innan Sanna kom hit och vi åkte in till stan, Sporren hade kundkväll där!
Jag köpte en ny graman, och ett schabrak, inga stora fynd..   Det gjorde inte Sanna heller, ett par nr-lappar och borstar ;)  Men det var trevligt! :)
Nu har jag fixat klart hästarna för kvällen och ska snart gå och sova!
Internet funkar fortfarande inte här hemma,  så nu sitter jag vid fönstret och snor lite från grannarna ;)   Faktiskt riktigt bra mottagning hit!   Som tur är ^^
Det var ett tag sen jag hörde Amanda -  men hon har faktiskt blivit bättre,  jag gillar den här ganska mkt faktiskt- lite tjatig men ändå rätt hurtig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0