3/3

Lördag -  sköna Lördag! :):) 

Dagen började kl 06.00 när klockan ringde och sa åt mig att gå upp..  lite motigt, men det gick :)
Slängde , verkligen slängde ut hästarna i hagarna och fixade klart allt i stallet! 

Började jobba vid 8, kom hem och red hästarna liten sväng och sådär! 
Tvättade av bilen lite grann,  ska ju in till stan,  då vill man ju se lite okej ut ;);)  

Så nu ska jag snart,  egentligen för en kvart sen men ah, snart ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för att åka till stan, ska passa på att åka förbi Zoo innan jag hämtar upp Sara :)  
Ska käka middag på stan och ha de mysigt med Sara, Bea och Nisse- 
Vi ska sen gå på bio  :):) 

Får se om jag får med mig Robban hem sen, eller var han tar vägen!?  
Han åkte iväg på kryssning igår och ska alltså komma hem idag -  galet va läskigt det är att vara själv i det här huset!  Inte att leka med..   Så han ska hem ikväll har jag bestämt punkt slut.
Men ja, nu måste jag verkligen skynda mig..  som vanligt :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0