11/1

Söndag morgon , solen skiner och stallet är klart =  Härligt :):)
Men vad händer igår egentligen?  Det var soligt och fint, men helt plötsligt blev det mörkt , blåsigt och världens storm?  Vad kom de ifrån?
Vi åkte i alla fall hem till Klivinge på förmiddan och hämtade lite hö, och annat smått & gott! 
Sen passade jag på att rida när det var fint väder, han gick bra, är fortfarande lite spänd på det nya bettet som jag provar,  han är ju alltid hemsk att rida på innan han vant sig,  men igår släppte han till ganska bra och kändes helt okej -
Jag passade på att släppa stigbyglarna och verkligen kom ner i sadeln,  det gick bra,  så jag fortsatte utan stigbyglarna,  och travade lätt, tränade lite benmuskler,  och ja..  Det känns idag kan jag ju säga!
Har inte gjort sådär på väldigt länge,  men nu bestämde jag att jag ska börja rida mer utan..

Idag blir det nu först lite plugg och sen ska jag åka iväg på träning med Långben, får se hur det går!  :)
Här är en bild på vår nya soffa :):)  ( som tråk robban bor i nu för tiden,  sov där hela natten i natt )
Dax att börja leta efter ett nytt soffbord bara som passar lite bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0