Stand up little girl -

Oj,  var ska jag börja?  
I måndags var det ganska lugnt, hände inget speciellt förutom att jag målade stallet och gjorde skyltar till Niklas som ingen kan ha missat, tyvärr sattes dom så långt ner så dom syntes ändå ganska dåligt, men dom var gigantiska! 

I tisdags fyllde han i af 30,  vilket leder till fest på lördag!  
Vilket i sin tur krockar med min tävling,  har anmält att jag ska hoppa 110 120 -  men eftersom vi inte kommer hinna hem i tid så har jag precis sagt till om att jag vill byta så jag bara hoppar 1m 110 istället,  inte alls nå kul, men jag vill ändå inte bli sen och få stressa som fan för att ändå komma sist, nej tack.  

Vi var iaf iväg på pay & jump igår, på upk och han skötte sig ganska bra,  det var inget konstigt, men fortfarande inte helt bra...  

Här är rundorna i af: 


Jag har börjat rida Zally lite grann,  men mest bara longerat henne eftersom hon inte har varken nån kondis eller några muskler så det blir väl till att starta lite lugnt- även fast man vill rida mkt varje daag ;) 

Här är en bild på henne när hon var ute igår,  longerade henne ute på åkern och herre gud va hon tyckte det var kul!  Jag tror hon kände friheten när det är så öppet och fint här,  så
hon skötte sig fint! 

Stallet är i af färdigmålat för nu,  kolla va fint det blir ;
Bara att fixa resten och börja sätta kakel nu! :D
Idag ska jag såklart fixa hästarna,  trimma långben lite eftersom det är tävling i morgon! 
Sen ska jag åka till stan en sväng och möta upp Robban så ska vi handla lite grann :))
Får se vad vi hittar!
Känner att jag har planerat bra nu de här dagarna
- torsdag p&j - lördag tävling - måndag träning - tisdag träning -  
Jag håller igång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0