Spa! :)

Har varit med Robban på Spa idag, vi var till Sala, sätra brunn!
Riktigt mysigt, hur skönt som helst att bara komma iväg vi två -
Vi badade bubbelpool, simmade lite och mest bara slappade, var på massage, eller ja inte jag riktigt..
Jag va på deras Lerkur, dvs jag blev insmord i riktigt grön lera som skulle vara super bra på alla sätt och vis - inte blev jag snygg i af :P
Men det var skönt, jag fick avsluta med ett skrubb-bad och sen blev jag insmord med en fräsch body lotion..
Robban valde en mer neutral behandling, han fick typ vanlig massage men med extra massage och så på händerna, vilket passar hans händer väldigt bra!
Det var helt klart hur skönt som helst, men nu är vi hemma och jag ska rida lite medan Robban klipper gräset och sen blir det att laga lite mat! :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0