måndag

Måndag igen då,  helgen går alltid för fort!

I fredags var det dax - vår lilla bebis har äntligen kommit!! :D
Det blev ett stoföl, just nu brunt, men kommer nog bli en hel del mörkare!
Jag hade beställt ett svart hingstföl av Blackie,  jag tror hon glömde det på vägen? 

Nu ska det bara funderas ut ett namn, vi var inne på nånting med Ninja, vilket kan passa eftersom pappan är Nintender..  Men vi ska fundera lite mer innan det bestäms nåt! Nån som har nåt bra annars?




I lördags var jag först iväg och tävlade med Långben,  han skötte sig men han är ingen häst att "tävla" med än,  inte så snabb och vändbar så tyvärr ingen placering..

Skyndade oss hem och gjorde oss i ordning för Niklas 30 års kalas, det var trevligt!
Super god mat och självklart trevligt sällskap :)
Så kring 4-tiden började vi dra oss hemåt.. Som tur var inte så långt i af ;)

Jag gick upp vid 6 och gick i säng vid 4 - så ja det blev en 22 timmars dag = rätt trött idag måste jag säga..

Igår åkte vi hem till mor och far för att äta middag, vi hade finbesök från Canada så vi åkte självklart hem dit!

Och ikväll är det träning, likaså i morgon fm!


Här är Nintender:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0