håll i hatten!

Fy vilket väder!?
Man både blåser och regnar bort..

Ska ut och göra klart allt för kvällen till hästarna, och faktiskt röra lite på djuren med - men självklart med regnjackan på! FY!
Sen blir det nog till att laga mat och dra sig i soffan hela kvällen..
Det är ju en typisk innedag idag, tänk om man vore katt och bara kunde ligga och sova hela dan, skönt eller vad?

På torsdag ska Långben åka iväg och hoppa p&j i våla, har aldrig vart där så vi får se hur det går..

Längtar lite smått tills på fredag - då ska jag ta med mig Robban på lite "äventyr" :) Ska bli riktigt riktigt härligt :)

Sen på lördag blir det tävling på Lurbo, känns lite otaggat, vill egentligen inte åka dit, jag hatar deras bana - men jag hoppas det går bra ändå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0