27/6

Snart är även juni slut, fasiken va tiden springer iväg! Går den inte extra fort i år?
Idag har jag ridit alla 3, utan en droppe regn - hur skönt som helst!
Långben fick gå på åkern, men han var slö - riktigt lat.. Får se om han är mer taggad inför i morgon när vi ska hoppa! :)
 

Fanny var mer vild än tam (för att överdriva lite) , hon hade hur mycket energi som helst, hon fick oxå gå på åkern och fick galoppera en hel del tills hon verkligen slappnade av, då gick hon hur fint som helst!
Zally vet jag inte riktigt vad jag ska säga om, hon skötte sig bra..
Jag travade lite bommar och tränade ganska mycket på galoppfattningar, det är hon väldigt dålig på! Men hon var lugn och snäll och gjorde vad jag bad om så det var inga konstigheter! :)

Jag lämnade min dator till mamma igår, hoppas hon lämnar in den snart.. åh vad jag saknar den.
Kan inte förstå att man blir så fäst vid något så mycket.. en jäkla dator.
Men nu får jag sitta vid den här "gamla" bunken, visserligen så har han ju nyss fått en ny 24" skärm som är bra, det är väl det enda som är bra..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0