21:a Juni


Åkte med mamma in till stan, tog en snabb vända och åkte runt ett litet varv i stan, sen åkte vi ner till librobäck och så fick jag göra min uppkörning, det gick galant, han jag körde med var jättetrevlig och lät dessutom mamma åka med så hon slapp stå kvar i Librobäck!  Det var bra, för då hade man dessutom lite mer att prata om :)  
Nu är det i alla fall klart och det är hur skönt som helst !! :D 

Idag är det midsommarafton, vi blir kvar hemma och det är här det händer! :)   
Vi börjar kl 4-   tills dess hoppas jag att vi hinner få upp både midsommarstången och allt annat som hör till! 
Det skall städas undan och byggas musik, grillar..  partytälten och bänkarna är klara, men det finns en hel del att göra!  

blir nog en liten sovstund mitt på dan,  så det inte blir som förra helgen som jag knappt har kommit ikapp än!  
Sen är det bara att tagga till för kvällen!  :):)  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0