19/6

Idag har hittills varit en riiktigt bra dag -
Började med träning i morse, eller ja på fm! 
Det var med lille ponnyn, hon skötte sig strålande! 

Det var alltså första gången hon ens hoppade riktiga hinder på ridbana, tidigare har jag bara hoppat hemma här på gräs,  visst jag har ju riktiga hinder, men inte på samma sätt! Och jag har bara varit där med henne en gång, men man kunde tro att hon vart där en gång i veckan minst!  :)   
Hon hoppade både mur och sockerbitar utan att knappt ens bry sig,  hon bara hoppade lite bättre än vanligt!  
Det var hur kul som helst, och det var riktigt kul att det var träning så nära, tar typ 5-10 min att gå, Nina var riktigt bra, kul säger jag bara!  Hur kul som helst, riktigt nöjd :)
Klippte ihop lite grann, bara lite trav och sen när vi hoppade banan!  :) 




Sen red jag Zally, mamma var kvar ( hon följde ju med på träningen ) så hon var med och tittade och hjälpte till lite grann.  Det gick faktiskt ganska bra, hon försökte bralla lite en sväng, men annars helt okej!  
Hon blev till och med lite mjuk i sidorna,  hon som annars bara går rakt fram typ..

Nu har jag kommit hem,  vi åkte till våla och köpte spån när vi ändå var ute och åkte  :)
Vi kom fram till att mamma kände hon som satt i kassan sen dom var små.. 
Vem var det då undrade jag? 
jo, en av grabbarna som var här i lördags-  hans mamma!  

Världen är väl bra liten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0