Måndag -

Av någon anledning så är jag alltid astrött på måndagar,  och Robban jobbar alltid länge på måndagar..
Idag har jag faktiskt inte gjort så värst mkt,  det har regnat i stort sätt hela dagen här så det har inte vart så taggande direkt..
Jag är rätt irriterad på att jag fortfarande inte har min dator, den här är inte direkt haj.
Nu har jag i alla fall letat reda på sladden till min mobil så jag kan lägga in lite bilder!

Har ju massa bilder jag inte lagt upp som jag hade tänkt..
Börjar med min fina röjning,  galet stor skillnad.. Nån mer än jag som ens märkte det tro?
 
Före:
 
 
Efter: 
 
 
Lite skillnad blev det.. 

Idag har jag smetat på kladdet som skulle upp på väggen,  såhär fint blev det :

Snart klart alltså att börja med att kakla! :)  Tjoho :)
 
Robban och jag var i alla fall först i Valbo igår och shoppade lite,  men mest bara hade det mysigt!
Jag fick med mig ett par skor, ett par shorts, en tröja, ett skärp och motljusskydd till min kamera!  Så jag var helnöjd :)
Avslutade med en god middag med hans föräldrar och sen riktigt söndagsmys på kvällen! 
Helt okej måste jag säga ! :D 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0