jag sitter i skuggan , snart är det dax för ett hopp i det blå .. Sommaren är kort..

Sitter och lyssnar på lite härliga sommarlåtar, sånadär riktiga klassiker..
 Igår åkte jag in till stan för att möta upp mamma och Bea på Gränby, vi kollade ett par minuter på lite kläder och åkte sen vidare till Ulva för att plocka jordgubbar!  Kan inte få nog av jordgubbar -  hur gott som helst ju!  Men vi plockade bara lite grann, jag hade ca 2,5 kg med mig hem..
Det går fort att plocka, men det är aldrig kul att ta reda på dom efteråt,  och nu har jag inte bestämt mig vad jag ska göra med dom heller.. Det är ju inge kul att frysa in bara, då tappar dom ju rätt mkt av både smaken och känslan!
Jag skulle vilja göra saft,  jordgubbs och flädersaft - det är helt supergott!  Mamma gjorde alltid sånt när jag var yngre :)  Eller kanske lite kräm?
 
Alla hästarna blev ridna,  och ja det regnade så jag var minst sagt genomblöt! 
Men det gick bra,  Zally fick skritta ut en sväng och det gick bra! :) 
Får se,  det lät som att det kanske är en tjej som ska prova Fanny någon dag, får hoppas det för nu är det snart dax att hon får någon mindre ryttare än mig..   :) 
 
Idag har jag varit till våla,  var till StudioLine och klippte och färgade på håret lite!  Hur skönt som helst, det har varit riktigt slitet nu..  Har i stort sätt samma färg som innan,  har bara bättrat på det hela så det ser fräschare ut.
Det var faktiskt min premiär där,  har aldrig ens vart in där förut, men jag var riktigt nöjd,  man fick ju till och med massage!  Lyx :):) 
 
Dax att börja packa inför Falsterbo nu!! :D 

Före:


Efter:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0