Väntan är över-

Kan inte säga annat än att både Frosty och vi har haft en galen vecka, mätning i tisdag i Gävle -
Besiktning i onsdags i stan, sa jag förresten att han var typ frisk som en inte vet jag - päronkärna!
Vi var inne på röntgen hur länge som helst, mamma och jag tappade räkningen men det var minst 20 bilder, och dom hittade ingenting!  Det var sådär så dom började fundera , för typ alla hästar brukar ha nåt vasst hörn eller nånting, men Frosty hade ingenting!
Dom kommenterade att han såg oanvänd ut i sina ben, så vi får väl ta det som en komplimang, vi fick en häst av bra kvalitet och vi har gjort det bästa vi kan med honom- han är ändå tävlad rätt många Msv , och tränad rätt mkt, och på högre nivå..  Så det kändes enormt bra!
Veterinären tyckte han var så snäll, så fin, och så himla trevlig!  ( Dessutom att han var snyggt klippt ;) ! ) 
I af, vi var såklart väldigt lättade över att han var så fräsch :)
I torsdags red jag min sista sväng på honom, vi tog en mysig liten tur och bara njöt av att vara ute, hur härligt som helst!  :)
Igår, fredag så kom den underbart härliga familjen från Skövde hit och hämtade honom, det kändes super bra, vi hoppas verkligen att det kommer gå som planerat - och att vi ses igen!
Mamma och jag kramades hårt när han åkte, det går verkligen inte att beskriva den där känslan,  att man är så glad men ändå så ledsen på samma gång.
Jag är så glad över allt vi gjort tillsammans, alla fina minnen vi har!
Min bästa ponny jag någonsin haft, helt underbar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0