upp o ner , ner o upp

ja,  kan minst sagt säga att vädret är bra konstigt nu för tiden!
Den här vintern har varit helt fel?
varmt - kallt - varmt - supervarmt - kallt - varm
Idag vaknade jag , 4 plusgrader och sol hela dagen, vad gör jag? 
jobbar!  Varför jobbar man inte när det är mörkt och är hemma när det är ljust? Varför måste vi sova? Helt onödigt..
Hade väldigt gärna stannat hemma nu och ridit medans solen lyser- men tyvärr så slutar jag inte förens 18 !
Red Långben lite grann igår, för första gången på drygt en månad nu, han fick längre vila än planerat - men ååh va han tyckte det var kul att komma ut igen!
Fanny och jag har börjat greja med sadel och träns - bett var det vidrigaste hon visste om i alla fall.. 
Men det ska vi nog lösa ;)
Nu måste jag skynda mig för snart är lunchen slut! 

Tjing! 


Fina Doris :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0