RGB helt enkelt!!!

Roffe är helt klart outstanding! :):) 
Snacka om att ridsporten får publicitet i detta tråkiga land!

Idag har jag ridit, hoppade lite på Donne- han är helt okej mot hinderna, men efter är det inte lika bra ;)  
Tål att tränas på!

Långben fick bara en mys tur, vi var ute och bara lulltravade lite när jag hade tid på mig..
Men jag red även Fanny! helt själv, fast jag skrittade bara - men det var inga problem alls :) :)
Åkte in på min första mattelektion - jag skojjar inte när jag säger att det kommer tufft!!  Fy satan va svårt det är! :P
Nu har jag precis nattat hästarna och katterna i stallet, ska bara fixa lite disk och gå och sussa , jobb i morgon em/kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0