måndag

Åh , vilken bra dag! 
Faktiskt, känner mig riktigt nöjd :) 

Började som vanligt med att mata och ta ut hästarna i hagarna - 
Gick in och pluggade en massa matte, satt i säkert 4 timmar!
Städade lite grann, eller ja tog mest reda på min, all jävla tvätt..  Och sen dammsög lite grann, fint blev det :) 
Red hästarna, fixade stallet och grejade lite som vanligt, lunchade hästana och sådär - 
Gick in och lagade mat och gjorde mig i ordning för att åka till stan , mötte upp Bea och tog oss in på 2,5 timmes matte C lektion :)  Tummen upp för att vi är duktiga :) 

Det kändes ganska bra att kunna bolla lite med nån mer än bara läraren, och även fast jag är lite trög så tror jag nu i efterhand att jag förstod vad vi gjorde :P  .. tror... !
Kom hem och fixade klart hästarna och nattade dom, nu sitter jag och lurar inför lördag, vet inte riktigt hur jag ska göra.. 
Har sagt åt familjen att komma hit, så det blir till att planera mat och sånt - sitter och letar lite i mina böcker och slår lite på google, men det är svårt!   Blir nog bara nåt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0