Lördag!

Ja började med att jobba mellan 8-12, skönt att få lite tid hemma under dan :)
passade på att rida lite, Robban fick agera fotoman och ta några bilder på Donne, är alltid kul att ha så man kommer ihåg i framtiden :)
Det var tomt i Frostys box, verkligen tomt. 
Men i morgon ska det förhoppningsvis bli ändring på det för då kommer det nog en ny liten krake :)
Får se vad det blir...
Ska hem till mamma och pappa och äta mat i morgon, lämna och hämta lite grejer samtidigt med!
Förra året fick jag en matberedare , jag har bara använt den ett par gånger och nu helt plötsligt så var den helt död, så jag lämnade den till pappa så nu hoppas jag att han har lagat den åt mig :):)  han brukar ju vara ganska händig..

Här är i alla fall ett par av bilderna på Donne :







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0