Ledigt :)

Har haft 2 dagar ledigt nu, as skönt! 
Har gjort en massa utan att stressa ihjäl mig.. 
Pluggat lite matte, vilket jag lär göra ännu mer av i helgen :)
Ridit Fanny på åkern, både skrittat och travat runt lite grann,  hon var lite sur igår så jag tog det väldigt lugnt idag, men hon var på lite bättre humör och gick mycket snällt :) 
Var på P&J med Långben och Donne igår, det gick oxå helt okej,  Långben var som vanligt, spänd i första rundan och super i andra rundan :)  Donne var spänd rakt igenom typ,  fast även han var mycket bättre i andra rundan! 
Det är sjukt va lika dom är till sättet, och det märktes väldigt tydligt igår! 
Dressyrherrarna på hoppbanan - kan bli en spännande syn ;)
Nu sitter jag typ och väntar på att Robban ska komma hem, vet inte alls vad vi ska göra ikväll förutom att äta mat och sova - nånting däremellan vet jag inte alls av , förutom att ta in och natta hästarna då..  

Jobbar både lördag och söndag, vilket känns väldigt tråkigt, det känns som att jag jobbar varje helg!
Piss jobb.  
Hinner inte göra något med er nära och kära 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0