Bra morgon!

Klockan har fortfarande inte slagit 9 - och jag är klar i stallet! 
Har däremot bara ridit två hästar och mockat och fixat stallet :)  men jag känner mig duktig :) 
Börjar jobba kl 10, så då blir det tidiga mornar om man ska hinna nåt! 

Idag fyller Håkan år,  Robbans far alltså!  
Så när jag slutar jobba - kl 19 så är det bara att skynda hem och svida om för att åka vidare..
Blir inte en lugn stund i morgon heller antar jag, lär bli samma  rutin på morgonen som idag, och jobbar mellan 10-15 , och sen fyller jag år!! :D  Grattis till mig :):)  
Så då kommer familjen hit och hälsar på,  blir bjudna på mat och sånt där mys :)
21 år -  hallå?  Vart har tiden tagit vägen?  vad har jag gjort dom senaste 5-10 åren? känns helt konstigt!
Såg just reklamen igår för nån lotion eller va de var,  och han inledde med typ - en dag vaknar man upp och är 45 ,  TÄNK DEN DAGEN!  Undar vad jag gör då!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0