Äntligen!!

Ja, nu var det klart Frosty är äntligen slutmätt och han var en solklar c-ponny!
Skönt :)
Det var Björne som var där och innan mätningen började hade han varit bussig och berättat för de andra där om Hjödris bravader, helt galet att han kommer ihåg henne så väl!
Klippte honom här om dagen så nu ser han lite sportigare ut, men åh jag blir helt tokig på vår klippmaskin, sladden är helt glapp och man måste typ hålla upp den hela tiden för annars dör maskinen, jätte irriterande!! 

Har nyss varit ute på en långtur med Donne, hade egentligen tänkt bara ta det lugnt idag, men nej det slutade med ett ganska hårt pass i stället  ^^ 
Ska ut och göra klart stallet nu,  sen ska jag nog rida både Långben och Frosty en sväng senare idag med, om jag hinner ..  Ska snart åka mot staden, och man vet ju aldrig hur lång tid det tar!
Har röntgen kl 14 så det lär väl iaf vara mörkt när jag kommer hem :( 

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0