Brrrrr....

Nu har vintern verkligen kommit!
Varför så sent?  Vi ville ha den vid juletiderna ju..

Åh, jag är så galet shoppingsugen just nu! 
Förstår inte att jag vill ha så mycket saker , det är ju bara saker :P 

Idag har jag faktiskt tagit det ganska lugnt, riktigt skönt! 
Känner mig halvt sjuk och orkar verkligen inte bli det nu.. 
Har vart super fryssen hela veckan, inte alls kul när det är svinkallt på tempo!
Idag passade jag på att göra klart lite plugg papper, har pluggat matte, eller ja.. skrivit lite och lurat lite på talen ;)
Har ridit lite grann, men bara rört lite på dom eftersom det varit så kallt..
Insåg idag hur mycket jag börjar sakna att inte vara hemma något, att inte träffa mamma nånting knappt, att inte kunna gå dit och fika och prata..  ♥  Ska åka hem i helgen iaf, måste hämta hö och hälsa på heestarna :):):)  
Det är faktiskt inte många månader kvar nu tills vi ska få nästa lilla buse!  Ska bli sjukt spännande :)

Är anmäld till första tävlingen för i år iaf, ska bara hoppa 1m 110 som första start.. 
Hoppade ju i heby i helgen som va, och det kändes ganska bra,  men jag måste verkligen få bättre flyt!  Shit va jag rider av och på hela tiden, skärpning där Mimmi!
Men, det kändes lätt och jag hoppas han kommer göra bra i från sig i år!
Lite fjantig för folk som rör på sig,  typ dom som stod i dörren där nere ..  Knäpp häst!  Men helt okej rundor, han börjar bli lite stadigare :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0