6/2

Tiden går fort , kan man lugnt säga! 
I helgen har det varit ganska lugnt, jobbade lö förmiddag - sen var vi ut på sjön och åkte, jag red lite grann och sen så åkte jag och Robban in till stan, vi käkade kina och kollade på Hamilton! 
Igår var det heldag i klivinge, jag fixade bara hästarna på morgonen och sen åkte vi hem till mor o far! 
Passade på när jag var ledig och inte hade nåt annat planerat :) 
Vi tog in hästarna och verkade dom, gick super bra  :)
Lurvbollarna :):)
Fanny har varit hos mig i 4 veckor nu, och ja jag tycker det går utmärkt - hon gör det mesta som om hon blivit riden ett par år nu - galoppfattningarna sitter och hon svänger fint, tycker såklart att det är lite jobbigt att göra volter i galoppen, men det är bara att driva på så kämpar hon på!  Vi har ridit bommar, i både skritt trav och galopp - hon bjuder på fint utan konstigheter :) 
Duktiga vi är! :)   Får se nu hur länge hon blir kvar.. Om hon åker vidare till någon annan som fortsätter eller vart hon ska stå, deet visar sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0