24/2

Ja, igår var jag in till stan en sväng och bestämde mig för att göra om lite i akvariet, förnya det lite! 
Det blev mycket finare,  dock köpte jag lite för små fiskar..  Dom äter den stora fisken upp!  Ooops,  får köpa lite större fisk nästa gång! 

Den här dagen har inte varit nå bra, hade lite problem med Fanny i morse så hon har haft veterinärer på sig idag, nu verkar hon i alla fall må bra! 
Men det var stressigt där ett tag, att försöka få ihop allting - och att jag var själv hemma dessutom, i dom lägena kan jag inte säga annat än att jag saknar min familjs närhet! 
Men det är nu löst, lite vila bara så blir det nog super!
Just för tillfället sitter jag och gör ingenting!  
Pappa är här,  så han och Robban är i garaget, får se om det blir en sväng till saloon ikväll eller om vi äter hos Eva & Håkan - vi hade sagt att vi skulle äta där så jag får se vad karln bestämmer sig för ;)

I morgon bär det av mot stan med Sanna :):)  
Sen på kvällen blire f-kalas hos Tessan :):)
Vårat fina blodkalas i morse - 

Före:  Trist, mörkt och tråkigt ( ja okej väldigt lortigt med ) 

Efter:  Lite bättre  :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0