4 dec.

 
Söndagens träning gick bra, det var däremot bara Långben som fick åka! 
Zally hade småsår på benen och var väldigt svullen i vänster bak, jag hade beslutsångest över om jag skulle ta med henne eller inte, men bestämde mig för att låta henne vara hemma så hon inte gör sig illa i onödan!
Långben skötte sig bra, men han hade väldigt jobbigt i högervarv, där spände han till sig lite och ville inte riktigt slappna av..  Så nu har vi nåt att träna på!  Red honom idag och jobbade lite på de som var jobbigt, däremot sänkte jag kraven en aning och han gick hur bra som helst! Hur fin häst som helst, ibland är han bara bäst och ibland sämst- ganska irriterande, tänk om han alltid var såhär bäst! 

 
Idag har jag packat nästan allt, så i morgon slår jag till .  Ska bli skönt, och jag hoppas att saker och ting kommer att förändras, såklart mot det bättre! 
Mormor kom hit på eftermiddagen, så jag har mest varit med henne, pratat och tittat på när hon har frostat av mammas frys.. Hon sover faktiskt dessutom kvar!
Skulle behövs fixa vår egna med, vi lär ju inte köpa någon ny nu direkt! 
Kanske kan göra det nu innan jul, lär ju både storhandla och julbaka och då behövs ju platsen :)  

Nu ska jag krypa ner under täcket och vila upp mig tills i morgon, en lång dag som väntar! 
Som såklart börjar med julkalendern ;);)  
Den är ju hur bra som helst,  kan man annat än älska Mysteriet på Greveholm?  även om det är nytt så är det ändå bra! :):)  
 

God natt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0