21 december

Idag har jag handlat klart det sista inför julen!  :)
Jag hade bara Robban kvar att handla åt och det jag  hade planerat var slut, såklart!  
så det var bara att försöka hitta på en ny plan (vilket jag som tur var redan hade lite halvt)..  
Och nej, jag var inte direkt ensam..  Satan va med folk det finns! 
Jag var redan färdig men hade tänkt svänga in och bara kolla lite, lättare sagt än gjort kan jag säga! 
Jag åkte in på parkeringen, 2 rader fram och insåg att jag inte ens ville försöka, jag vände och skulle ta mig ut, den lilla rutten tog typ en kvart, vilket annars inte tar mer än 1 minut-  helt hopplöst.

Igår fixade jag skinkan, så nu är det 3 kg skinka som väntas på att bli uppäten,  antar att vi inte lyckas, som vanligt.. 
Dessutom så klippte jag Robban, så nu ser han i alla fall lite vettigare ut hoppas jag ;) 
Och idag fixade jag mitt hår, så nu är vi så väl redo som vi kan bli :) 

Just nu sitter jag i soffan och tittat på pirates på tv, första filmen och det är ju den som är bäst! 
I morgon ska vi hämta gran, får se om vi hittar nån fin som passar..   

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0