18 december

Idag blir det julbak! 
Börjar med lussebullar och sen ikväll blir det julgodis   :)  
Fast jag måste rengöra ugnen först.. Gjorde en gratäng igår och som vanligt blev den lite för hög så det bubbla över och skvätte ner vilket sen bara blev bränt, så det luktar bränt i hela huset-  yey!  

helgen har varit ganska lugn, i fredags var det lite folk här, vi åt tacos och drack lite gott!  
det var som vanligt mkt trevligt (speciellt efter ett par glad vin)   :)
I söndags var vi in till stan och handlade lite julklappar och lite djurmat, åkte sen vidare hem till mamma, lämnade lite skit och hämtade lite skit  ;)
På kvällen blev vi bjudna på mat hos Robbans föräldrar som om jag förstod det rätt hade varit gifta nu i ja om de va 23 år :)  Tänk va härligt att få dela livet med någon så länge, någon som man verkligen tycker om!  Härligt! :) 

Det har nu även gått 4 månader sedan pappa slets bort från oss, sorgen hos mig blir fan bara större och större.. 
Att jag saknar honom, hans skämt och humor, hans ordning och reda och hans varma kramar är helt klart uppenbart. 
Något som märks väldigt väl ju såhär i efterhand är just att det var han som höll ihop vår familj, just nu tror jag inte att jag har min familj kvar, den är helt klart splittrad, och det är inget han kan göra något åt längre. 
Det känns förjävligt, men det verkar inte bättre. tur att han slipper vara med om det i alla fall! 
Pappa, du är bäst, så mycket har förändrats på 4 månader, och jag kan fortfarande inte förstå det.
Jag saknar dig nå enormt!  Du finns i mina tankar varje dag ♥
 

 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0